Dags att damma av!

Hej! 
 
Efter lite drygt ett år av icke-skrivande då energi behövts läggas på annat är det nu dags att damma av den här kära bloggen som många faktiskt efterfrågat när den under de senaste ett och ett halvt åren lyst med sin frånvaro. Denna gång får den ett lite annat fokus än tidigare då jag inte dricker klorvatten till frukost längre, men med samma stil i skrivandet :)
 
En recap av mitt liv det senaste året i fyra snabba innan jag påbörjar det som är det väsentliga. 
  • Jag har avslutat min elitsimmarkarriär!!
  • Jag har blivit en normal människa, med lite mindre muskler, och testat hur livet utanför simmarbubblan är
  • Jag kom till min egen förvåning in på en skola jag sökt till och har precis påbörjat mina Masters Studier i Human Rights and Conflict Management.
  • Skolan, Scuola Superiore Sant'Anna ligger i Pisa, Toscana, Italien, där jag numera bor!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0