First day of school

Igar hade jag min forsta dag i skolan, jag trodde jag skulle ga vilse pa detta enorma campusomrade men det gick faktiskt riktigt bra!
Jag ar placerad i en engelskagrupp for internationella studenter, den bestar typ av mig tio kineser och en fransman som inte forstar vad jag sager. Min larare pratar extreeemt langsaaamt saa att allaaa ska forstaaa, vilket gjorde mig en aning frustrerad, sarskilt nar en av de andra sa till att de tyckte hon pratade for fort,  det kan bli spannande =)

Sen har jag tva lektioner som ar helt onodiga, den ena ar hur man ska lyckas som en "student-athlete" pa den har skolan och den andra berattar om ASU pa alla satt och vis, pa den ena lektionen fick vi en kalender som vi maste fylla i extremt nogrannt och sedan lamna in en gang i vecka och visa att vi kan skriva ner alla laxor vi har =).

Ikvall har jag sociologi och imorrn har jag women studies, de ska bli ritkigt kul faktiskt!

Jag traffar massa nya manniskor hela tiden och jag har ingen koll pa vad de heter och vart va traffade dom, men tydligen har de lattare att komma ihag vem jag ar, for idag traffade jag en kille i telefonaffaren som till och med kom ihag mitt efternamn och KUnde uttala det, (det ar det nastan ingen som kan har)

Idag har vi vart forsta mote med hela simlaget, ah ja kan knappt halla mig fran att borja trana! jag har smygsimmat lite grann men imorrn satter bade styrketraningen och simtraningen igang och jag har hort att styrketranaren kommer kora skiten ur oss i borjan!!!

Imorrn far vi forhoppningsvis internet hemma ihuset och jag har fatt fragor om hur mitt hus ser ut, bilder kommer sa fort mitt rum ar klar och internet ar igang!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Skönt att börja träna nu va?! Jag va på kurs i helgen på Bosön, då hettsade vi varandra (jag och Danne från Lungby SS) på Fysprofilen.. Brutalbänken e nice men nytt PB i frivänd.. (nästan 75 kg) men iaf 70.. Kul va det. Nej nu läggdags för ett späckat schema i morgon. So vgott puss

2008-08-26 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0