Hajpad!

har precis haft sociologilektion som verkar vara en riktigt härlig klass, Läraren är danska och hel flummig och rolig, alla skrattar och disskuterar jätte mycket! 130pers i klassen, det var väldigt intressanta disskutioner också!
På något underligt sätt träffade ja en svensk tjej i denna klass, jag såg på henne direkt när hon kom in i klassrummet att hon måste vara svensk, underligt att man kan se sådant på människor. Vi stod och pratade och tjattrade i nästan en timme efter att lektionen slutat, Hon är från stockholm och det visade sig även att hon varit tillsammans med en av mina kompisar i sverige, världen är ju allt bra liten ibland.

När jag sedan kom hem lyckades vi hitta connection till internet så nu sitter vi å snålsurfar så mycket vi bara hinner innan uppkopplingen bryts!

Inatt spöregnade det! kan ni tänka er det mitt i öknen!? jag var överlycklig haha. Monsunregn faktiskt!

Till Råga på allt så har dagen idag varit molnig och perfekt temperatur, vi har träffat hela simlaget, haft jätte kul och det känns jätte bra och simma!

på fredag är de sleepover med tjejlaget, lördag är de football game och söndag ska vi på någon "åka på floden grej" Plus att Elina ÄNTLIGEN kommer hit på fredag! Elina är min andra roomie, simhoppare från sverige som varit på OS och faktiskt tog sig till en OS final! =)

Så jag har helt enkelt haft en riktigt super bra dag! som jag bara ville dela med mig av! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0