Nyinflyttade!!

Nu har vi antligen fatt flytta in, efter massa krangel me Trudi's pengar, sa jag fick lagga ut massa, och forflyttning av stora madrasser, svett svett och en enda stor rora!
Trudi och jag satt hela eftermiddagen igar och skruvade ihop Ikea sangar och bord och stolar,. det var....intressant. Det visade sig anda att jag hade nagon pryl som var fel till min sang, sa ja fick sova pa golvet.
sa skont att ha ett eget stalle, jag har verkligen en egen lagenhet! det ar ju helt sjukt. man marker snabbt att man ar van vid att det mesta alltid finns hemma, vi har inte ens tval till handerna sa vi anvader shampo istallet.

Vi har iaf dom skummaste grannarna, en kvinna med massa barn och ett av barnen bara sprang in i var lagenhet trots att ja forsokte hindra honom och sprang in i alla rum!? Jag fick springa efter och fick LYFTA ut honom, senare under kvallen forsokte samma unge oppna dorren igen, men vi laser sa fort vi gar in eller ut.

Jag har fatt i ordning i min walk-in closet iallafall, nar jag hool pa och packa upp upptackte jag att min kara lillasyster hade smygit in ett brev och ett fotocollage till mig bland alla mina klader!! jag blev sa otroligt glad och forvanad, ni som kanner mig vet ju hur kanslosam ja kan bli av sana dar grejer =P Du ar allt bra fin du lille syster!

Vi har tyvarr inget internet hos oss forrans ONSDAG nasta vecka!! da far ni se bilder pa vart pa utsidan valdigt fula hus, men det ar ju insidan som raknas (eller hur cissi?) och den ar fin.

Nu ska vi ivag till nast punkt pa var fixarlista, saga till i receptionen att vi har myror i koket! not nice at all...

Kommentarer
Postat av: elisabeth andersson

Hej vännen Rebecca,

Ville bara önska dig allt gott i ditt nya liv borta, långt långt hemmifran dvs.

Enjoy Life! 21 is a wonderfull age!!!!!!

Work hard,and enjoy what you are doing!!!!Have a HAPPY LIFE Rebecca!



Elisabeth/ semi retired from coaching Synchro in TS.

Now grandma of little Kasper 8 month.

2008-09-07 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0