Pa plats!

Hej alihopa!
nu har jag varit drygt ett dygn har ute i oknen och hunnit samla ihop en massa vuxenpoang och gjort av med massvis med pengar.... 

Pa vag hit traffade jag en kille som kte samma flyg som mig fran stockholm, han visade sig vara en foredetta simmare fran sundsvall och hade haft Jorgen som tranare! han skulle pa high school i Los Angeles, Varlden ar alldeles for liten!!

Nar jag flog in for landning i Phoenix undrade jag  lite vad det var for stalle jag har flyttat till. Det enda jag sag var rodaktig mark och nagra enstaka buskar... Nar jag val kom ner pa marken sa var det inte sa farligt, det ser riktigt vackert ut nar man har alla berg runt omkring sig, och det finns faktiskt palmer och gront ocksa!
Jag och min roomie Trudi och våra nyinköpta cyklar!
 klicka på bilden så blir den stor
Jag och min roomie Trudi och våra nya cyklar

Eftersom vi inte hade fixat nagon lagenhet innan vi kom hit bor jag hos Frankie, en av tjejerna i simlaget. Igar hade vi en riktig fixardag! 
jag kopte  en GUL cykel med jatte stort styre, som de andra tjejerna snabbt och fyndigt dopte till Daisy! Vi [kte runt och tittade pa hus och lagenheter och hittade faktiskt en trea ganska nara skolan och poolen ch nara till manga av simmarna! Det var riktigt bra pris sa vi paxade den pa en gang! jag bara langtar till att fa flytta in.

Sen var det IKEA for hela slanten, och jag kan lova att det ar hit ja aker nar ja langtar hem da kan ja ga runt bland bokhyllan billy och fotoljen ernst hela dagen och ata swedish meatballs with lingonberrys!! Min rumskompis var inte allt for fortjust over lingonsylten...
Vi kopte iaf en sang efter manga om a men, ett koksbord och det viktigaste ur koksutrutningen, 
Nar jag stof och vantade pa att var bil skulle hamta vara stora sanga sa traffade jag pa tva svenskar! som hade arit har i tva veckor och skulle ocksa borja pluga pa ASU, dom hade tydligen kant sig lite ensamma och ville traffa andra svenskar sa vi bytte nummer och ja ska forsoka traffa dom sa snart det gar! riktigt kul att hitta lite svenskar! 

Nu ar det frukostdags, far se om ja hittar nat i kylen dom ater ju ute hela tiden!! skulle jag aldrig orka a hemma frukost som e sa mysigt!!








Kommentarer
Postat av: Fridur

Det är nu bevisat, inte ens ett stort världshav kan skilja oss åt. Tack för att du finns becca! Dina ord värmde och bara att få se dig nån minut räckte för att få mig att må lite bättre... Jag <3 Du!

ska bli sååååå kul att läsa din blogg!!! du knappade fan in på mina vuxenpoäng (om ja nu har några, jo några måste ja ju säga att ja skrapat ihop iaf :P eller om du rent av gick om helt, på bara en dag! Tänk cisv spirit så kommer allt gå galant :D

Älskar dig!!! Tack för att du finns! Det har ja visst sagt redan men fan det tåls att sägas igen. Kramar!

2008-08-17 @ 21:20:47
Postat av: Fridur

btw, yes jag blev först att kommentera! ;P

2008-08-17 @ 21:21:34
Postat av: Lyberg

HEJ! skönt o höra att du har kommit på plats! Ska bli riktigt kul o följa din resa! Ikea is the shit! o en cykel e aldrig fel! O inte e jag ett dugg förvånad över att du mött och bundat med ex antal kul människor redan! Tror din resa kommer bli kanon! Försök o njuta så mycket som möjligt! Man lever bara en gång! (tror jag...) Ta hand om dig! O uppdatera oss snart igen! Kram Sara ps. vad tyckte du om mamma mia i globen? Ska se den på torsdag!

2008-08-17 @ 22:08:17
Postat av: Hanna westrin

vad hette den fd simmaren som simmat i sundsvall och tränat för jörgen?! :O haha :D

2008-08-19 @ 17:46:47
Postat av: Louise

plingeling här kommer becca på sin gula cykel.

2008-08-20 @ 13:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0