tre dagar..och ja tänker redan på engelska

ja det är sant, ja tänker redan på engelska...man faller in i det så himla fort, men ja försöker hålla mig borta från uttrycken "I'm so excited" och "it's awesome"

Det är verkligen massa som ska fixas under det här få dagarna innan Student orientation börjar, Då vi får massa info och rundvandringar och sånt. Hälsoundersökning och val av kurser idag tex.  Jag fick en BUNT papper där ja skulle fylla i frågor om allt från om ja har haft mässlingen till om ja har använt konstiga metoder för att gå ner i vikt eller om ja gått runt å tänkt på att jag vill döda en annan människa!?
Hur som helst kan man få all tänkbar hjälp på athlete health center, som bara är för idrottare!
När jag satt i väntrummet så gick hela amerikanska fotbollslaget förbi i full mundering, å jäklar vad stora dom är!! dubbelt så långa å nästan dubbelt så breda som jag!



Vill bara visa er att det faktiskt inte BARA är öken här, det här är en liten liten bit av campus området



Jag var tvungen att göra ett matte test idag, Jag som fortfarande är jetlagad och var alldeles tung i huvudet för jag blivit sjuk var inte den brightaste klockan 9 på morronen, det här testet är egentligen sjukt onödigt för alla fuskar, Frankie, som jag bor hos, kom och satte sig brevid mig efter halva testet och svarade på frågorna innan ja ens han läsa klart frågan! och hon gjorde hela min rumskompis test, hmm skumt...

Imorrn är det inflyttning i lägenheten!! wohooO!! Jag börjar känna mig lite påträngande nu när jag varit konstant me dom här två tjejerna sen ja kom hit för fyra dagar sedan, och eftersom dom hjälper oss hela tiden med allt! jag tror vi alla blir väldigt nöjda när vi får flytta in. Vi var och titta på den idag, de blir nog jätte bra, jag får en walk-in-closet kan de bli bättre?

På fredag är de dags för temafest - "toga party" kan bli kul när alla går runt endast iklädda vita lakan...! haha

vi umgås hela tiden med varandra, åker och äter ihop, shoppar ihop, Det är ett hus, Sara's hus där alla hänger, ibland kan vi vara tio pers där och bara hänga med varandra, folk kommer och går lite som dom vill, käkar nåt i kylen, kollar på teven, förvarar sina prylar innan dom flyttar in i sina nya lägenheter! hur mysigt som helst (Frida: det är nästan som i "vänner" , haha)


Måste ju bara visa denna bild också, det är en väska på
rullbandet på flygplatsen ja tyckten den va så rolig!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hallå där!!



Ingen dålig cyckel du hittade, sån vill jag ocskå ha. Det verkar ju inte gå någon nöd på dig där i alla fall, så snart har du lärt känna hela stan tror jag.. jag känner ju dig ;)



Kanoners, vi hörs igen! Puss

2008-08-19 @ 11:08:43
Postat av: cefilia

ååå beccie! du verkar ju ha de kanon!

gu va ja saknar dig! de där ser lite mer exotiskt ut än regniga sundsvall, och jag vill verkligen inte vara så ensam som jag är just nu!... men ja kommer säkert in i de snart! fan va ja saknar dig!!!

puss puss, vi hörs!

2008-08-19 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0