Utkast: En vecka ...

En vecka har jag varit här nu, känns som mycket längre för jag har gjort så himla mycket under den här veckan.

Nu har jag träffat de andra simmarfreshmen vi är åtta tjejer och tre killar, Vi kommer nog ha jätte kul när vi väl lär känna varandra, några av dom är rätt galna, haha kan bli kul!

Under Student orientation som har varit i tre dagar har vi träffat alla incoming freshmens från alla olika sporter, ca tio st av oss är internaitonella men jag har bara träffat två än så länge. Nästan Alla är födda 1990 så jag känner mig en aning gammal i det sällskapet. Vi fick lyssna på massa föreläsningar som iof var väldigt bra och intressanta men...dom prata 70 000ggr om alkohol och droger så jag blev alldeles trött på det.

De andra har börjat flytta in i sina dorms. Där är det som att vara på ett CISV-läger, korridorerna är utsmyckade och alla går emellan varandras rum. På ett sätt hade det varit kul att få bo där för man lära känna så mycket folk, det blir en bra gemenskap, å andra sidan är de riktigt skönt att kunna gå undan för sig själv och kunna laga mat!!!!! så jag tror ja har det bäst som jag har det. Jag åt min första hemmalagade middag i torsdags! ohh så gott det var, ja har varken hunnit eller kunna laga tidigare, men nu har vi fyllt kylskåpet! och vårt hem börjar se mer och mer ut som ett hem istället för en lagerlokal med pappkartonger och tomma utrymmen. 



Vi var och nattshoppade på "Target" i förrigår natt. De höll öppet bara för ASU studenter och jag shoppade massa grejer till vår lägenhet. De va helt sjukt mycket folk och och alla skulle handla samma saker, ni kan ju tänka er hur det blev! men de va kul! Hela dagen idag har vi skruvat å byggt ihop ännu mer ikeaprylar, jag är Mästare på Ikeagrejer nu, fast be mig inte om hjälp ja e så trött på för små skruvar och träpinnar.

Fotbollslaget hade en träningsmatch mot sig själva häromdagen, har aldrig sett sånt på riktigt så ja tänkte att de skulle vara kul, det var massa folk på läktarn (för en träning!!) alla hade gula ASU tröjor på sig och cheerleaderna på planen skrek
"Arizona arizona arizona state" å såklart fastnade den på hjärnan på två sekunder, Jag kan bara föreställa mig hur det är på en riktig match sen, första Matchen är nästa lörda! I WILL BE THERE!! 



En liten fundering: anses cheerleadning vara en sport?


Igår kväll var det Toga party! tydligen visste inte alla om att det var Toga tema så de va bara hälften som var utklädda, helt otroligt vilka kreationer endel kommer på att man kan göra av ett lakan. Massa folk var det där, säkert 60pers, på en hemmafest! här är några bilder..
 
                    

Klänningarna i mitten är alla gjorda av bara ett lakan!



Kommentarer
Postat av: Niklas

Mera matbilder! :P

Snygging på bilderna där..

2008-08-26 @ 23:13:20
Postat av: Victoria

Sexy!

2008-08-27 @ 15:31:03
Postat av: hanna

cheerleading är väl jättestort i usa, som en sport ja :-)

2008-08-30 @ 11:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0