Don't let your mind stop you from having a good time

Nu har finals veckan börjat. Alla har fullt upp med massa plugg och uppsatsskrivning och träning. Jag blev praktiskt nog sjuk nu när jag kom hem från texas. Inte så underligt kanske, nu när man äntligen får slappna av efter ett antal veckor av hets, spänning, nervositet och massa resande och tidsomställning. Så jag har iaf haft rätt bra med tid att sitta och plugga. Jag skulle gärna vara ledig från träningen hela denna vecka för att vila kropp, själ och huvud lite efter allt simmande för att bara ha en vecka med massa kul då man kan göra precis vad man vill utan några tider att passa. Men nä, de lär ju inte hända.


"Don't let your mind stop you from having a good time"  - det sa Jason Mraz på sin konsert som jag Johanna och Elina var på för några veckor sen, RIKTIGT bra. Han ville att vi skulle dansa till en låt, men alla vågade inte ritkigt släppa loss då sa han så där, och det är ju så sant! Nåt att tänka på, att strunta i vad alla andra kanske tänker och tycker om något du gör och släppa loss and have a good time

Kommentarer
Postat av: Fridur

hihi det låter som sånt ja brukar göra när ja blir alldeles så där tokigt glad :D

2008-12-11 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0