Regn?!

Jag ar i oknen, i solstaten Arizona. Jag har haft klarbla himmel  nastan varje dag i fyra manader och nu under den allra sista veckan ar det moln, regn och kallt! Det kanns som en ritkigt dalig svensk sommardag med 10 grader, duggregn och gra himmel. Min tranare sa att han inte varit med om nagot liknande pa sina tio ar som tranare har och han tyckte dessutom att jag borde vara van och kanna mig som hemma nar jag far lite svenskvader....

Nar jag ska till traningen och sta nastintill naken i det har vadret (jag behover iallafall inte klattra upp och ner i vattnet nar jag val kommit i, som hopparna behover gora)  sa kanner jag mig ungefar sa har.....





Men lika bra a vanja sig vid lite gradask lagom till att man ska aka hem pa sondag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0