Äntligen ny lägenhet!

Efter oändligt många långa cykelturer runt Tempe för att titta på lägenheter har Elina och jag tröttnat lite på cyklandet och hur kräsna vi är. Men igår eftermiddag valde vi äntligen en lägenhet, faktiskt den allra första vi tittade på och det är såå  skönt! Vi hoppas på att få flytta i helgen, om det finns några snälla själar som vill hjälpa oss att flytta våra sängar. Vi har ju inte så mycket möbler så det är mest sängarna vi behöver hjälp att flytta. Sedan ska det börja boas in på riktigt i den nya lägenheten, det ska bli så mysigt så. Vi har inte riktigt trivs med lägenheten vi bor i nu och det har varit massa problem så jag hoppas det här blir bra. Det bästa är iallafall att jag slipper vakna 02:30 av att det 106 vagnar långa godtåget ska tuta och väcka mig en del nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0