Cookie Dough

Jag har blivit lite smått galen i Kakdeg sedan jag kom hit...Det finns ett glass ställe "cold stone" där man kan blanda i  kakdeg i glassen, vilket jag givetvis gör varje gång jag går dit (alldeles för ofta..) Cookie cream Icecream med Cookie dough pieces iblandat. Första gången jag åt det var i Australien förra året sen var man fast!


"Cookie doughn't you want some?"

Och idag när vi var och handlade gick jag förbi en hylla där det fanns Kakdeg på tub, rätt ner i kundvagnen!! Stort misstag!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kakdeg i glass låter superäckligt! Hoppas din diet inte blir allför amerikansk för då känner vi väl inte igen dig till jul. Puss o kram

2008-11-02 @ 14:32:40
Postat av: Stefan Sandberg

Haha, låter alldeles underbart!!! :). Kakdeg är fina grejer.

2008-11-02 @ 14:56:54
Postat av: Lyberg

Hej snygging! Fan va gott med kakdeg! Jag bakade snoddas idag! men åt väl upp halva smeten... sjukt gott! Va o simmade i eriksdalsbadet idag också! Då tänkte jag massor på dig! O så insåg jag hur sjukt långsamt jag simmar... typ 250 m på en kvart... Suck! Men fan va skönt d va! Har inte simmat på sjukt länge, speciellt inte i badhus... Anyway anyhow hoppas allt ordnar sig till det bästa där borta! Åström ger mig lite uppdateringar ibland! o jag håller med, d e inte lätt när d e svårt! försök o ta hand om dig själv lite också så ses vi förhoppningsvis när du kommer hem snart! Kanske kan bli en minijul på telegrafgränd igen! (De har börjat bygga upp granen på skeppsbron... D e ju bara den 2a november... men men tiden går fort när man har roligt o detta börjar bli väldigt långt nu... - speciellt den här parentesen...) Puss o kram Sara

2008-11-02 @ 16:14:26
Postat av: atle

var degen på tub inge god eller?

2008-11-03 @ 13:20:50
Postat av: Fanny

haha hoppas du blir fet becca :) puss

2008-11-03 @ 14:24:53
URL: http://vargan.blogg.se/
Postat av: sara thydén

näe skämtar du? har ni kakdegen där? den glassen är ju grym asså! önskar att de fanns i sverige asså...

2008-11-04 @ 18:29:17
URL: http://thydenskan.blogg.se/
Postat av: sara thydén

ja om du kan så får du gärna göra de ;P den e grym ju! :) haha! när kommer du hem nästa gång?

2008-11-05 @ 19:43:13
URL: http://thydenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0