Halloween nr2

Nu har även vi simmare haft vår halloweenfest!! kul kul med många påhittiga outfits. Allt ifrån Peter Pan till en Robinsondeltagare. Men amerikanska tjejer ska ju alltid porra upp sina utklädnader så värst. Vi, och särskilt Elina bestämde sig för att gå helt emot detta klädde ut sig till nörd! Jag var Pippi Långstrump (så nej Atle jag tog inte ditt förslag denna gång, kanske nästa gång så får Elina vara den andra delen) Jag upptäckte dagen efter att ja faktiskt inte tog en enda bild på hela våra outfits, det var lite trist.

   
Mitt hår är verkligen orange, det lyser verkligen och Elina, ja vad ska man säga? haha

 
Jess och Steve som Bonnie and Clyde och Katie och Shannon som "good witch and bad witch"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0