Inflyttade!

Hela lördagen var bokad som flyttdag. Som tur är finns det några vänliga människor som gärna hjälpte till att flytta våra grejer. Eftersom vi inte har så mycket möbler trodde jag att det inte skulle vara så mycket. Jag menar, jag kom hit med bara två resväskor. Men jag kan ju säga att jag äger liiite mer än två resväskor nu. Jag förstår inte vart allt kommer ifrån.
 
Allt är inne i vår lägenhet och saker och ting har börjat ta plats men min säng är för stor för att komma in geom dörren till mitt rum och man måste såklart ha specialskruvmejslar för att kunna skruva isär en IKEA säng. *suck*


Dagens Citat kommer definitivt från Elina.

Vi sitter i kontoret på vårt nya lägenhetskomplex
Elina: Det här kontoret får mig att vilja hjula och stå på händer. (hon tittar sig omkring för att försäkra sig om att ingen ser sen ställer hon sig och hjular några varv)

Lite senare sitter vi på kontoret på vårt gamla komplex
Elina: (Ser en aning bekymrad ut) Det här kontoret får mig verkligen inte att vilja hjula och stå på händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0