SM!

Det är väldigt många som hört av sig, varit nyfikna och frågat om jag kommer hem och simma SM nu till veckan. Nu har startlistan kommit ut och jag sitter på planet från Frankfurt till Stockholm. Så visst kommer jag vara där och försöka simma lite snabbt! Mig slipper ni inte på detta SM i alla fall!


Det känns helt sjukt att jag om en timma kommer vara i ett snöigt Sverige och träffa min familj som jag inte sett på över tre månader, se svenska reklamskyltar och höra vad de är för folk som kommit till slutet av årets idol. Det ska i alla fall bli riktigt skönt att komma hem och ladda på med lite svenskhet. Jag har beställt hemmalagade köttbullar med brunsås och lingonsylt ikväll - mummelimumm ;) Jag vet däremot inte om jag tycker att det ska bli lika skönt att frysa om tårna, andas ut rökmoln och bli snorig av kylan ni har där hemma. Lite annorlunda från den 30 gradiga värmen och ständigt blåa himlen jag har i Arizona.


Ni som är simfolk - Vi ses imorrn!


Ni som är allt annat än simfolk - Kom och titta på SM så kanske vi ses också =)





Kommentarer
Postat av: Stefan Sandberg

Du har blivit utmanad av http://fusklappar.blogg.se



Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 3 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

2008-11-26 @ 14:20:02
URL: http://fusklappar.blogg.se/
Postat av: atle

mummelimum! Det är ju massage-eva! Det var ett fint mästerskap!!!

2008-11-26 @ 14:39:13
Postat av: Frida

Becca du har just tagit SM-GULD!!! Du är bääääst!!! :D

2008-11-28 @ 00:10:41
Postat av: Malin Ejdersund

Grattis till SM-guldet på 50m bröstsim // Malin

2008-11-28 @ 16:31:46
Postat av: konrad nilsson

grattis till båda sm-gulden! :D

2008-11-30 @ 21:12:32
Postat av: Therese

Grattis Becca!! Bra simmat på SM!! Riktigt skoj för dig. Ha de bra vi synes :D

2008-11-30 @ 23:00:24
URL: http://theresesvendsen.blogg.se/
Postat av: Jonas

Grattis till dina superfina simningar pa SM!

2008-12-03 @ 01:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0