Kalla mornar och ledig helg

Det har blivit perfekt temperatur har nu, pa dagarna. Lagom varmt och sol varje dag. Daremot har det borjat bli ratt kallt pa morgontraningarna. Det ar fortfarande morkt nar vi hoppar i vattnet sa har man lite slitna, morka simglasogon som jag har, far man lita pa att kroppen vet vad som ar rakt fram. Jag var inte sa valdans sugen pa att hoppa i vattnet i morse nar jag fortfarande hade varmen kvar i kroppen fran sangen och jag vet att bassangvattnet har kylts ner under natten och jag helst vill satt pa mig min  Taby sim fleece och mjukisar igen. Men i kom jag iaf men ahh sa daligt jag simmade idag. Jag var ritkigt langsam, langsammare an ja brukar och da ar det illa! Vilket min kare svenske van Magnus Kjellberg var snall och papeka flera ganger under passet. =) 
Det slutade iaf ratt roligt. Vi korde "Power racks". Det ar viktstallningar som man staller pa kanten  (sana som finns pa gymmaskiner) och koppplar fast sig. Sen sprintar man med motstand i ca 8 sekunder. Idag var det kul men jag har hort att dessa pass kommer bli riktigt tuffa i fortsattningen.

Eftersom vi alla var sa duktiga och hjalpte till med alla recruits vi hade har i helgen sa har vi fatt ledigt lordag morgon!!!! Det ar det underbaraste som finns, Nu har vi en HEL HELG utan traning och kan hitta pa en massa kul, om man inte behover plugga forstas, vilket jag saklart behover, men jag sparar det till sondag tror jag.

Dags for Engelska for foreigner.... Inte en sarskilt rolig lektion....


Kommentarer
Postat av: Lyberg

Hej!

Låter som du har d ganska bra trots allt! O jag e absolut inte ett dugg avundsjuk... Själv har man ju gått hemma o degat i två veckor... men hjärnan börjar må bättre! Så på måndag får jag börja jobba igen! Känns lite konstigt, har vant mig vid att hänga med åström hela dagarna... Nu kommer vi ju knappt ses igen... men men åter till dig! Hör ryktesvägarna attt du kommer hem igen till jul!! Va kul! Kanske man kan få se dig på Telegrafgränd o bjuda på fullkornspannkakor (helt mot min vilja ska sägas! Inte besöket utan fullkornet!..)Okej nu märker jag själv hur jag börjar svamla så d kanske e dags o sova nu... Men ha det kanonbra!! tjatteflifluo på dig! kram Lyberg

2008-10-04 @ 00:58:55
Postat av: cefilia

åååå täbyfleecen!!!! :D

2008-10-04 @ 10:53:06
Postat av: Fanny

jag ska fixa klart din design, snart.. nån gång.. jag lovar! typ..

2008-10-04 @ 14:30:31
URL: http://vargan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0