Måndagar är veckans värsta dag

Måndagar är i allmänhet rätt jobbiga, mina måndagar är den värsta på hela veckan. åker hemifrån strax före halv sex och kommer inte hem förräns vid halv nio på kvällen. Dagen består av morgonträning, prehab och stretch, ´study hall i några minuter, Lektion, Lunch, Lektion, springa till gymmet och byta om, gymma, simma (då är man lagom slut) lektion, och sen obligatorisk study hall i två timmar som jag redan är försenad till för att min lektion slutar så sent! AH! brukar alltid gå därifrån en halvtimma tidigare för att jag håller på och hungra ihjäl och är så trött så jag ändå inte kan koncentrera mig på hur grupper formas i samhället eller olika argument för och emot aborter.

Igår kväll var de dags för lite längtan efter alla er där hemma också. Blir ju lätt så när man är helt slut och trött. Jag vet att det är för att jag är så trött som man blir lite hemsjuk men ja går ändå inte och lägger mig. Det är under dessa perioder man är väldigt glad över att Skype finns!

Ok så det där var dagens dos av klagomål. 

Jag har beställt biljett hem till Sverige nu! Kommer alltså hem över jul!! Den 22 December 21.35 landar jag på svensk mark igen. Då hoppas ja att ni står där och tar emot mig på arlanda, haha!

Jag har inte visat hur det ser ut där jag bor jusst nu. Så här ser mitt rum ut iaf. Jag har inte fixat allt som jag vill ha det än, Gardiner skulle till exempel inte sitta helt fel. Men vi kanske kommer flytta härifrån inom en snar framtid och då känns det onödigt att börja inreda för mycket. Allt utom stolen är köpt på IKEA, favoritaffären nr 1


      

Kommentarer
Postat av: Krille

Gillar rosen pa vaggen :-)

2008-10-09 @ 16:34:21
Postat av: jossan

bara att bita ihop! vi saknar dig beccie och skitbra simmat i helgen!!

2008-10-13 @ 20:45:59
URL: http://jewerbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0