Battery level - low

Hej hej!
Idag hade jag min första mid-term exam i Women/gender studies. Min planering inför det provet fungerade inte ritkigt som den skulle så jag började plugga kvällen innan... Vilket var mindre bra då en tredjedel av mitt slutbetyg går på det här provet. Tur att man är i USA då. Provet var "multiple choice", där det är fem olika svars alternativ på varje fråga. Vi hade fått en study guide innan provet så kunde man de papprerna kunde man allt som kom på provet. Det var busenkelt! Konstigt med tanke på att det faktiskt var prov på halva kursen?! Men då gjorde det inget att ja började plugga så sent.

Den här veckan har varit skum. Veckan efter en stor tävling brukar bli lite sisådär träningsmässigt för mig. Jag gjorde av med mycket energi på världscupen så jag orkar inte riktigt hålla upp ett bra fokus och motivation nu veckan efter. Är man inte motiverad är det inget roligt att simma och jag gör inte bra ifrån mig. Jag orkar knappt försöka, helst av allt skulle jag vilja hitta på något kul! gå på bio eller eller ha en myskväll hos någon kompis. för att fylla på lite batterier. 

Föresten! Halloween börjar närma sig! Alla verkar ha planerat i flera månader vad de ska klä ut sig till. Jag som har så dålig fantasi ligger lite efter med den planeringen också...Är det någon som har något fyndigt tips som inte kräver för mycket pyssel!! jag är otroligt opysslig av mig nämligen!

Kommentarer
Postat av: victoria

Fråga cissi hon är ju bra på sånt där

2008-10-17 @ 10:47:56
Postat av: Frida

nisse gick på en halloween fest me en docksäng på huvudet en gång, gissa vad han va? monstret under sängen såklart :P

btw, unna dig en myskväll av nåt slag säger jag! PUSS

2008-10-17 @ 11:15:49
Postat av: Fanny

asså du behöver ju inte klä ut dig becca! ;)

2008-10-17 @ 13:31:47
URL: http://vargan.blogg.se/
Postat av: mamma

Kommer du ihåg vad du och Victoria alltid brukade vara på "skolans alla maskerader"? Jag kan skicka sjalen!!!! Men det går kanske inte hem over there. Kram från mamma

2008-10-17 @ 18:49:44
Postat av: atle

du kan vara en bajskorv. det är bara att använda brun bodypaint och köpa en brun baddräkt

2008-10-29 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0