21st birthday

jasså så nu har man blivit länkad på simma.nu också, det var det värsta. Då får man tänka sig för vad man skriver!

Jag fyllde 21 igår... Nu börjar man bli gammal och grå. Så nu får jag gå ut och roa mig lagligt i hela världen. Jag hade en bra dag iallafall. Styrketränaren hade en snäll dag och vi hade lagtävlingar mot varandra istället för den vanliga militärlägret. En av grenarna var att man skulle göra så många chins som möjligt. Jag är ganska bra på chins så jag fick till och med en klapp på axeln av tränaren när jag hade gjort mina!! 
En annan gren var att vi skulle sitta med benen i 90graders vinkel mot en vägg så länge vi kunde. De som satt längst satt i 20minuter!! sen var vi tvugna att bryta för att hinna med allt, det är ju sjukt länge!

Jag fick en födelsedagspresent av mina tränare: Alla simmarna fick rada upp sig längs min bana med var sin bensparksplatta och gjorde så mycket vågor och plask de bara kunde. Mitt i allt det där skulle jag in och simma 50meter fjäril!? fjäril och fjäril det såg mer ut som en kamp för överlevnad på ett stormigt hav! Tack för den!

Födelsedagsblommor! vi har inga vaser så man får ta vad man har. jag klippte av toppen på en vattendunk
funkade perfekt!


Det är rätt tufft att komma in i det här med att plugga och simma en massa samtidigt, jag har glömt hur jag klarade det i gymnasiet. Hårt är det och jag längtar tills jag har kommit in i det hela ordentligt och tills vi har köpt en soffa och teve, det är en aning tomt i vårt vardagsrum! Vi har så mycket att göra alla tre simning skola, fixa mobiler och bankkort, skriva på papper och ännu mera papper!! plugga och så ska man hinna äta! städa skulle verkligen behövas men det är inte något vi prioriterar jusst nu, Kanske skulle skeppa över min pappa så han kan få städa lite, han tycker om att städa =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA! Hoppas du har det bäst där borta :D

2008-09-05 @ 15:42:40
URL: http://jewerbring.blogg.se/
Postat av: carin

HEEEJ!! Grattis i efterskott!!!

Shit, du verkar ju ha det superbra där borta! härligt! Läskigt med stormen bara. Vi har fått skitväder här nu, jag vill åxå ha varmt å sommar igen! vi tävlade studentrodden igår, du vet den banketten som du var med på, på kvällen förra året. I år så vann vi!!! Så nu ska vi köra riksfinal i Malmö :P Ha det fortsatt Jättebra så hörs vi!!! Puss å Kram

2008-09-07 @ 19:49:49
Postat av: mamma

Detta är bara din kära mor som kollar om hon har pejl på tekniken.Jag lovar inte att det funkar??!! Tur att vi har din vanliga mail och Skype för att kommunicera. Regnet öser ner och det mesta är som vanligt men huset är tomt! Tur att vi har Bronzo kvar hemma i alla fall.

Kram

2008-09-08 @ 14:17:29
URL: http://ejdervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0