Elina = Staple girl

Elina kallas numera för "Staple girl". Häromdagen när hon skulle göra ett hopp på träningen. Hon hamnar fel på något konstigt sätt och slår i huvet i trampolinen! Det är sånt som man alltis är så rädd ska hända när man tittar på simhopp på TV.
Iallafall huvudet gick det hål på, så det blev ambulans till sjukhuset och sen HÄFTADE de ihop hennes huvud igen? Är det det senaste eller? Jag trodde att man sydde eller tejpade ihop sår men nuförtiden är det tydligen häftapparaten som gäller. Så nu har hon fyra stycken häftklammrar i skallen. Därav smeknamnet "staple girl"

Jag glömde berätta en sak vi fick göra under vår Rookie Week. Vi fick mötas upp iklädda sporttop och jeansshorts precis innan fotbollsmatchen. Sedan började de andra ilaget skriva på våra magar och det här blev resultatet:


ALLA har magväskor på sig, det råkar bara vara så att min är den enda som syns


Sen blev uppgiften: Att lyckas synas på Jumbotron TVn under fotbollsmatchen. Det var en riktig utmaning! jag menar man måste ju kämpa med 60 000 andra. Men efter mycket kämpande, skrikande, viftande, fjäskande så klarade vi det! Det trodde jag faktiskt inte.
Dagen efter kom det fram en kompis som hade sett oss på TV när han satt hemma i soffan. Han trodde att vi hade blivit galna...det skulle jag också trott i och för sig.

Pluggdags! hej då


Kommentarer
Postat av: fanny

fyfaaan vad sjuukt!stackarn asså.. blir hon borta länge nu eller?

2008-09-30 @ 09:02:33
URL: http://vargan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0