Tänkvärt

I vårt omklädningrum sitter det stora planscher som någon gjort med tänkvärda citat. Jag tänkte dela med mig av dem så läs och fundera, jag tycker de är väldigt bra!



Shoot for the moon
If you miss...
You will land among the stars!



The difference between possible and impossible
lies in a persons determination




You were made to soar, to crash to earth
and then rise and sore again





Elina och jag har precis ätit en "pazookie" en halvfärdig krämig cookie med glass, såå mäktig men oh så gott!


Kommentarer
Postat av: Toria

Hello sis!

Åker tillbaks idag. men hoppas vi kan höras ngt i veckan! puss

2008-09-14 @ 11:37:52
Postat av: fanny

Hejhej, är inne och smygläser din blogg då och då, så tänkte vara trevlig och presentera mig. Fanny heter jag, och är sambo med Jakob Dorch, tror ni är bekanta.



USA låter jättespännande, har själv aldrig varit där, men planerar en resa dit med Jakob nästa år, dock inte lika lång som din.



sköt om dig//Fanny

2008-09-17 @ 12:05:54
URL: http://fannyj.blogspot.com
Postat av: Louise

den här gillar jag:



"En sugande känsla i maggropen är ingenting att bekymra sig över. Det betyder bara att man är hungrig."

- Nalle Puh

2008-09-19 @ 23:14:05
Postat av: ElinAlexi

Härliga citat! :)

2008-09-24 @ 11:14:43
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0