ASU vs Georgia

Rookieweek är över. En massa roliga saker har vi varit med om men för att sammanfatta slutade det hela med en 80-talsfest där vi som är nya inte fick bestämma själva vad vi skulle ha på oss. De andra i laget hade hittat de mest underliga klädesplaggen man kan tänka sig! Sen var väl inte 80-talet det årtiondet med de snyggaste kläderna i historien. Jag tänkte att jag skulle bjuda på mig själv och visa hur jag såg ut. Är det inte vackert?



Penelope, Shanna och jag - min dress var dessutom för liten!



Fotbollsmatchen idag var ganska speciell. Folk började fixa med tält och bilar med musik redan vid sextiden i morse när jag var påväg till träningen. Vi spelade mot Georgia och under veckan har Georgia fans droppad in till Tempe (där asu ligger) för att titta på matchen. Tänk att folk åker så långt för att se på college football! Överallt var det röda tröjor. På barer och restauranger, i bilar och på gatorna. Jag var verkligen i underläge där jag gick runt i min gula tröja på väg till matchen nu ikväll för alla ASU fans höll till någon annanstans. Senare på matchen kom det ett antal fler ASU fans än det kom Georgiafans såklart. Men jag är imponerad att så många åkte ända till Arizona. Tyvärr förlorade vi........Georgia är rankade nr2 i hela USA så det var väl ganska väntat iof.

Igår stod det ett par mitt på campus och delade ut gratis kramar. Självklart gick jag dit och fick mig en kram, för det är något jag fått alldeles för lite av här borta så man får ta de chanser man får!

Och jag har äntligen fixat en TV!!! En av killarna i laget behövde bli av med sin så nu ska vi få en stor och bra TV för vänskapspris. Kan ju inte bli bättre


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

KRAM!

2008-09-21 @ 21:05:28
Postat av: Sorebror

Massa Kramar

Kul att höra att du har det bra och att du är Snygg på fest=)

Ha det så Gött så kanske vi hörs på mejlen!!

Saknar dej!

"våran hällsning"

2008-09-23 @ 08:55:57
URL: http://ejdervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0