Världscupen

Hej på er!

Nu tycker jag att jag har kommit in i vardagen rätt bra. Har friskat upp mitt minne så nu kommer jag ihåg hur man gjorde när man pluggade och simmade samtidigt. På styrketräningen har vi börjat med vikter och slutat med militärträningen, det är skönt men jag tyckte att den träningen konstigt nog hade sin charm den också. Simningen är hård men jag har blivit grym på benspark! Ni som brukar träna med mig vet att speciellt frisimsbenspark inte är min starkaste sida direkt. Men här har jag fått nöta frisimsbenspark utan fenor så att det räcker och blir över. Till och med så pass mycket att jag tycker det är skönt att simma ben. Det trodde jag aldrig att jag skulle tycka.
Och nu för tiden har vi alltid mat i kylskåpet - då är Becca nöjd och glad. "Är magen glad så är Becca glad".
Ibland går jag och äter på restaurangen som finns vid dormsen. Där är det buffé med alla möjliga maträtter och salladsbuffé. När jag går lös där kan det bli farligt! De andra tycker det är lika roligt varje gång, för ibland har det slutat med att jag sitter där med sex stycken tomma tallrikar och en mage som håller på att sprängas.Men tränar man så mycket som vi gör så behöver man äta en himla massa!

Nu har det äntligen blivit klart att jag får simma Världscupen i Brasilien också! Min coach här ville inte ge mig något besked förrän vi får veta om jag får tävla Collegetävlingarna här i år eller inte. Vi vet fortfarande inte om jag kommer få göra det, det är ju så mycket skumma regler så det nästan är löjligt. Brasilien blir det iallafall den 10-12 Oktober, ska bli kul att bryta av träningen och få tävla lite.

Måste bara nämna att jag och Elina lagade LINSSOPPA till middag idag! låter inte det otroligt nyttigt? Den blev riktigt god och nästan för nyttig.

Nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats som ska in på fredag


Kommentarer
Postat av: Fridur

becca!!! gud ja har inte hunnit sitta vid datorn på flera flera dar men nu har ja läst ikapp mig här! haha va roligt det låter me allt! och HALLÅ BRASILIEN!!! shiiiiit va kul :D var?? och va kul att det känns så bra me simningen! du kommer utvecklas apmycket ju!

och ja skickar dig oxå en riktigt fridi-becci KRAAAAAAAAAM!!! hoppas du känner den - det gör jag!

2008-09-25 @ 11:56:45
Postat av: Sister

Va kul med BRAZIL!!!! tänkte bara säga keep going!!. ska iväg o hejja på pappsen nu:)

Puss

2008-09-27 @ 13:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0