Bankett

Igår hade vi vår bankett där priser skulle delas ut för året och alla seniors skulle hålla tal och tacka för sig. Det var god mat och alla hade klätt upp sig så fint. Kul att se tränarna så uppklädda och kul för dom att faktiskt se oss med kläder på för en gångs skull. God mat, många tal, inga tårar faktiskt! vi hade suttit och disskuterat innan om det var någon av seniorerna som skulle gråta. Däremot var många av dem nervösa inför sina tal, men de gjorde alla ett bra jobb.

Våra Graduate Assistants hade klippt ihop en film från året med bilder och filmklipp och det var väldigt kul att se, mycket skratt blev det.

Jag har bokat biljett hem nu!! Den 12e maj landar jag! Men först ska ja en sväng till Florida och Fourt Lauderdale med Elina. Hon ska tävla och jag tänkte glassa på stranden ett par dagar och hälsa på min kompis Rebecka som går på College där i närheten, ska bli otroligt kul och skönt. men jag tycker det känns jätte konstigt att åka härifrån och vara borta så länge från sin "familj" här borta. Men det ska samtidigt bli fruktansvärt skönt att komma hem till "täbyfamiljen" och familjen Ejdervik hemma i Vallentuna och få vara med om svensk försommar och sommar!!!

Här är lite bilder från banketten igår.


 Class of 2012 (utan simhopparna)





Mange och jag



Seniors of 2009



Jordyn blev "Rookie of the year"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin kläning!

2009-04-20 @ 20:20:43
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0