dopingtest Igen!

Ja, så kom dom då igen, dopingkontrollanterna från FINA. Två gånger denna termin, är jag misstänkt för något eller? Jag har lärt mig känna igen kontrollanterna så fort de kommer gående på bassängkanten. Kanske beter de sig på ett speciellt sätt, eller så är det den svarta väskan de har med sig som avslöjar dem. Hur som helst förstod jag att de var mig de ville åt igen, så det var bara att kissa på beställning igen. Men de fick sitta vackert på kanten och vänta tills ja tränat klart (får alltid lite dåligt samvete när de får vänta stackarna) Det var samma människor som förra gången de kom hit, så det var ett kärt återseende. 
Måste ju säga att det känns sådär att sitta och hålla på med sitt "sample" som de kallar det ,när hela simlaget och vattenpololaget går förbi mig på bassängkanten.

Men vi vill ju alla ha en ren sport så jag har egentligen igenting emot att ställa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0