Gott och blandat

JAg fick ett mail från min religions lärare igår där det stod att han skulle flytta resten av terminen från klassrummet till att bli en online klass! Han har fått nåt underligt virus så han kan inte vara så mycket på lektionerna. Det betyder att jag inte har några fler lektioner då jag sitter och sover! Religionslektionerna är den klassen jag verklgen måste kämpa för att hålla mig vaken, i vanliga fall är jag verkligen ingen lektions-sovare.

ÅRets ABC Party närmar sig - Anything But Clothes (ABC) och det betyder att man ska ha på sig vad som helst...bara det inte är ett klädesplagg!? kan bli spännande, dock har jag inga idéer på vad man ska täcka kroppen med, är det någon som har en briljant idé så får ni gärna berätta det för mig!

Var på IKEA i går och köpte lite svenskt godis och massa sill och knäckebröd och svenska lantchips så vi kunde ha en liten påskmiddag igår ´kväll, det blev super gott och sill är något som mina smaklökar precis har upptäckt, tänk vad de har gått misste om tidigare år.

Tränarna hade gömt påskägg runt hela bassängen som alla fick leta reda på. Men när hela laget sprang runt och leta godis så stod jag i omklädningsrummet och försökte få på mig det där korvskinnet till simdräkt så det fanns inget kvar till mig när jag kom ut,...kul...glupska simmare.

Snart bara tre veckor kvar här i USA innan sommarn, vilket jag inte riktigt får in i mitt huvud. Jag har varit här i snart ett helt skolår! känns som att jag kom hit alldeles nyss! det ska bli underbart att komma hem såklart, men lite underligt att vara hemma en så lång period, samtidigt som det blir underligt att inte vara här på över tre månader...

PS. Vill bara säga TACK! till er som skickat brev och kort och påskgodis (fanny) till mig, jag blir alltid lika glad som ett barn när jag ser ett handskrivet brev addresserat till mig i brevlådan!

hej svej och GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Jesper

Jag har samma symptom på min PSY klass, jag har testat allt för att inte somna, dricka kaffe, sitta i olika ställningar, olika platser, anteckna osv. Det går bara inte. LOL

2009-04-13 @ 21:13:14
URL: http://jesperakesson.blogg.se/
Postat av: Lyberg

Tjena snygging! Fan va kul att du snart e hemma! O ja, sill är något du verkligen missat!!! Sjukt gott!! Njut av de sista veckorna nu o kom sen hem o parta med oss!! :) Kram Lyberg ps. hinner du hem till Eurovision finalen??? Isf bokar vi dig på telegrafgränd! ;)

2009-04-13 @ 23:39:44
Postat av: Anonym

Mitt förslag är att ifall det inte är för varmt, så lindar du in dig i aluminiumfolie, o föreställer en kebabrulle tadaaa



2009-04-13 @ 23:51:24
Postat av: Fanny

jag var på ett ABC för nån vecka sen, jag hade på mig en handduk och två badankor i ett halsband iaf! men vissa var inlindade i bandage och så... och folie är INTE en bra ide kan ajg lova :p

2009-04-15 @ 19:36:25
URL: http://vargan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0