50m bröst...

Ibland går det inte alltid som man har tänkt sig...och särskilt på 50meter kan allting hända, det är tydligt. Jag hade simmat löjligt fort innan min tävlingsdag men sen när det var dags så satt inte alla detaljer där de skulle och det blev 31.77, halv mediokert för att vara jag. Stressade simningen sista 15m och där tappade jag det loppet. Riktigt tråkigt då jag verkligen sett fram emot detta lopp. "En besvikelse" som Staffan lindeborg kallade det, och så kände ja väl också direkt efter målgång.

En stund av depp igår....men nu är det en ny dag. Ibland misslyckas man, men dessa tillfällen gör bara att man uppskattar känslan av att lyckas ännu mer. Årets kortbanesäsong var min och jag lyckades vid flera tillfällen, däremot har långbanesäsongen inte varit min och ja har inte fått in någon riktig fullträff i år, men livet är långt och nästa år siktar jag på att fullträffen kommer =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra kämpat Becca!! Tråkigt när det inte blir som man tänkt sig, men du vet att du kan snabbare och att det blir fler gånger :)

Nu är du värd en RIKTIG fest ikväll så ha så kul och skaka rumpan! :)

2009-08-02 @ 20:28:34
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0