I'm back

Nu är sommaren slut och jag har åkt tillbaka till USA igen. Jag lämnade ett tiograder varmt stockholm och landade i ett 38 grader varmt Phoenix ett aaantal timmar senare!

Mina sommarveckor i sverige efter VM har varit fantastiska med både bra och dåligt väder, en mysig trip till västkusten med kvällsdopp och violglass, kräftskiva i Kalmar, spontana stockholmsdagar, mosebacke, underbara vänner och min kära familj. Jag hann med ganska mycket under två veckor, det gäller att vara effektiv så några riktiga tråk-slappdagar har det inte blivit, men det är inte riktigt "my kind of cup of tea" iallafall. Träning och klorlukt har jag hållt mig långt bort ifrån också vilket jag kommer få lida för om några dagar när träningen drar igång, med det har det varit värt.

Nu har sovmornar, spontandagar, duntäcke , regn och filmjölk bytts ut mot morgonträningar, inget täcke, SOL, och hamburgare. Det ska bli kul att börja det nya skolåret som kommer se helt annorlunda ut mot det förra!


Bloggen är nu igång igen och Becca is back in business!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Vad härligt att du är back on track =)

2009-08-22 @ 19:23:03
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0