Sommarlov!!!!!!!!!!

Nu är jag hemma igen och VM äventyret är över, Simsäsongen är över och det är äntligen dags för sommarlov även för mig (lagom till att de flesta andra simmare startar igång sin träning igen.

När vi landade på arlanda i måndags kväll var halva Sverige där och tog emot VM-truppen. Tv, Radio, föräldrar, vänner, Autografjägare, Täby Sim, blommor och hela fadderullan. Kul med sådan uppståndelse!

Nu ska jag hålla mig så långt borta ifrån klorlukten som det bara går under ett par veckor, rehabilitera mitt knä som stört min träning under en period och ladda inför ett nytt tävlingsår i USA då jag faktiskt får tävla på riktigt. Den 19e Augusti lämnar jag Sverige och det är fruktansvärt snart!! Sommarn har gått så fort att jag knappt hunnit med.


Det kan bli lite dåligt med inlägg nu under semestern som kommer vara fullspäckad med saker att göra, men så fort ja är tillbaka i USA så kommer jag dra igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0