Dokusåpa sverige

Sedan jag kom hem har jag förstått att svenska folket är som galna i dokusåpor!! De pratas, visas repriser, sänds på radio, de är ÖVERALLT. Efterosm jag inte följt någon av dessa serier och bara får de förklarade för mig ställler jag mig en aning skeptisk till dem allihopa bara av att höra namnet.

"Bonde söker fru" - Någon form av barnlek blandad med intrigstinna/Kärlekstörstande bönder?
"Ensam mamma söker" - ung stark karl som gillar äldre kvinnor?
"ULLARED" - Detta är nog den bästa av alla, hur kan en serie om ett varuhus och dess ansätllda blivit så populärt är för mig en gåta.

"Anna Anka"  - denna kvinna har tydligen fått mycket mer uppmärksamhet under hösten än vad hon är värd, och nu ska jag spana in vad det är för "fågel" som blivit svenska folkets nya idol för nu börjar hennes nya TV-program.



Kommentarer
Postat av: Victoria

ULLARED är bäst alltså!! speciellt morgon, O maggan o gittan!



Anna ANKA går in på en andra plats.

2009-12-20 @ 23:33:14
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0