EM i Istanbul

framme i Istanbul efter en lång flygresa och härliga 9 timmars tidskillnad. jag vaknar tidigt på mornarna och lyssnar på den turkiska morgonbönen som ropas ut ur minareterna i stan. Fin fin väckarklocka.

Lite lagom mör i bollen simmade jag 50bröstsim igår och det gick ju ganska så bra.

Gick till final och slog två personliga rekord!
 
30.38 - försök
30.43 - semifinal
30.36 - final

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men 50meter känns nästan för kort!!?? Jag hinner knappt igång med min simning, den känslan trodde jag aldrig att jag skulle känna på. men det passar ju utmärkt inför 100meter imorrn! Håll tummarna för mig.




Kommentarer
Postat av: Victoria

Sjunger Kör FORT som FAN



PUSS!

2009-12-11 @ 11:01:30
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi håller ALLA tummar vi har och Bronzo håller sina tassar!!! Ses snart gumman!

2009-12-11 @ 18:44:31
Postat av: Frida

Jag håller alla tummar jag me!! Och ska få alla på jobbet att hålla sina imorn åsså :) inklusive gäster och då blir det ett par styckna, foajé + dom blir typ nåt 960 stycken eller nåt :P gånger 2 då om alla håller båda tummarna vilket blir 1920 tummar!!! HEJA BECCA :D

2009-12-11 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0