heeelt förstöörd!


Jag kom till träningen i morse med en liten liten gnutta hopp om att kanske få ta det lite lugnare eftersom jag hade rest i 24timmar, knappt sovit på 48 timmar och har 8 timmars tidsskillnad i kroppen. Men det hoppet släcktes ganska fort. PANG PÅ blev det. Två simträningar (varav ett var ett hårt fartpass) ett gympass, en utskällning/pepptalk som avslutades med "bestraffning" i form av 24x25 under vattnet - då ville jag bara gråta.


Jag är rätt nöjd att jag gjorde detta ändå, men med tanke på hur FRUKTANSVÄRT trött jag är nu ser jag inte fram emot imorrn och resten av alla dagar på Christmas training som består av MYCKET träning.


Christmas training innehåller bland annat två träningar på nyårsafton och morgonträning på nyårsdagen?! Är inte det bara elakt? Vi kommer ju inte ens kunna vara vakna till tolvslaget!? Det blir man lite bitter över faktiskt, så ingen champagne och fyrverkerier för min del och nyårsklänningen får vänta till nästa år....AH!





Kommentarer
Postat av: mamma

Sådana där människor kallas för sadister. Och det kan vara straffbart i Sverige!! Men jag tror inte att D skräms av det. Kämpa på gumman!!

2009-12-31 @ 08:30:07
Postat av: Victoria

Du klarar ju allt

2009-12-31 @ 11:37:20
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: Jonas Grundstrom

Kanner igen det dar, vi hade dubbla pass idag och dubbla pass imorgon. Vi borjar nyarsdagen med traning 06:30 - 10:30 foljt av eftermiddagspass 14:00 - ? kanns valdigt bra! :)

2010-01-01 @ 00:43:35
Postat av: Fanny

joans, nu har du fatt saker om bakfoten, eftermiddagen borjar 1.30

2010-01-01 @ 04:06:29
URL: http://vargan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0