Intensiv första vecka

Nu har jag varit i Sverige i knappt en vecka. Intensivt har det varit. Det har hunnits med en underbar spontan resa till Halmstad som kommer få mig att bli varm inombords en tid framöver när jag tänker på den, en återträff med gamla tjejer och alldeles för lite sömn mellan träningarna. Nu ska jag lugna ner mig resten av tiden och försöka få lite julefrid.

Nu sitter jag framför öppna spisen med familjen och lyssnar på skön musik, och håller på att somna. De är stunder som dessa man saknar när man har ett non-stop liv i vanliga fall.








Kommentarer
Postat av: Tessan

Hola tjejen...hoppas du har det mysigt där hemma. Här sitter man avundsjuk och dan i ett kallt Louisville..hoppas du har det bra där hemma, kan iof inte tänka mig annat =) PUSS

2009-12-20 @ 15:59:57
URL: http://thebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0