Sverige "semestern" är över

Så var man tillbaka i US of A. 
Jag hann med väldigt mycket under mina 14 dagar i Sverige. Jag hetsade som vanligt runt för att träffa så mycket folk som möjligt och hinna med allt. Det hela slutade i och för sig med att jag fick utegångsförbud för första gången i mitt liv!! Vilket nog var ett bra initiativ av mina föräldrar då jag var helt slutkörd efter en veckas "semester" i sverige. Jag var så trött att jag somnade och sov bort hela Kalle Anka på julafton! Då är det illa...

Man kanske borde ta tillvara den lilla lugna tid man faktiskt får nu för tiden.

Men jag fick min glögg, min öppna spis och lussebullar och en hel del mys med familjen och goda vänner, så jag är nöjd.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0