Thanksgiving weekend a week to late

Jag vet att thanksgiving var en vecka sen snart, men uppdatering är bättre sent än aldrig. MIn helg i Wyoming kan sammanfattas så här.

* Det snöade när jag vaknade lördag morgon - har inte sett snö på ett år, underligt

* När jag simmade trodde jag att jag höll på att dö av syrebrist - det visade sig senare att Cody ligger på över 3000m höjd över vattnet.

* Testade Western ridning för första gången, på en enögd häst - svårt att styra!

* Var i väg och letade efter vildhästar - hittade inga denna gång

* Översatte svenska brev från 1800-talet åt en svenskättling - väldigt intressant men varför ska gamla människor alltid skriva så snirkligt?

* jag har sett fler djur på fyra dagar än jag sett på fler år!! (storstads unge)

*  Träffade min vän Carro som är utbytesstudent hos familjen jag hälsade på

* Fick Äntlingen se Cody och träffa djur och människor jag hört så mycket om från min syster som brukar spendera sina somrar här.





Maddi, Carro och jag






Kommentarer
Postat av: Victoria

Den där hjälmen känner jag igen!!!

2009-12-04 @ 07:39:20
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: Victoria

När ska vi övertala pappa att köpa en fyrhjuling??

2009-12-04 @ 07:40:54
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0