Värsta veckan

Den här veckan är nog den värsta på hela terminen. Fyra Finals, läxor och massa fix innan hemresa! Det har blivit en pluggnatt med alldeles för lite sömn, som gjorde att ja höll på att somna på provet dagen efter...Mindre bra becca. Men snart har jag överlevt även denna vecka och på måndag lyfter flyget och tar mig mot Turkiet, Istanbul och EM!

Förutom att få tävla EM (med 5 täbysimmare!) och få en tävling utöver alla dualmeets så ska bli kul att få träffa många av mina simmarvänner från hela landet som ja annars inte hade sett förräns i sommar!




Foto á la Niklas Ankartross




Kommentarer
Postat av: Niklas

KÖR HÅRT där borta nu! Jag följer på distans =)

2009-12-07 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0