IKEA - home sweet home

I helgen var jag, Johanna och Elina på IKEA igen. Man känner sig verkligen hemma när man är där! jag åt "swedish meatballs with gravy and lingonberries" och gick runt å njöt lite åt alla svenska namn på möblerna och för att jag fick se lite Å, Ä och Ö i orden man läste.

Efter att vi gått igenom hela IKEA labyrinten och köpt lite mer grejer än vad som egentligen var planerat så kom vi till det bästa - den Svenska "mataffären"!!! Där finns det allt från herrgårdsost till ballerina kex och riktig Musli. Jag köpte en påse bilar och lite marabouchoklad - Ohhh så gott!



Det här gjorde min dag i lördags! (jag är lättroad vet ni)


Nu har alla tjejerna utom jag och Elina åkt iväg till Pac-10 som är våran Conference. (Tur att Elina är kvar här med mig)Det är vääldigt tyst i omklädningsrummet och väldigt tomt i bassängen. Men jag får ha alla simmarkillarna för mig själv!....det är jag och 15 killar här jusst nu. Killarna toppar för fullt så jag ser dom inte så mycket iallafall eftersom jag tränar på. Men jag har ju Elina och min marabouchoklad så jag ska nog klara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0