Lite bilder

Calle ville se en bild på hur mycket folk det var på campus , det var lite svårt att ta kort på men här är ett försök iaf. Precis innan jag ska in på min religionslektion. Min lärare är inte den mest intressantaste att lyssna på. Han har keps på sig när han håller föredrag så vi ser aldrig hans ansikte riktigt och han sitter alltid bakom sin dator och tittar på sn powerpoint och verkar prata till datorn istället för till oss. I torsdags var jag riktigt trött från morgonträningen och sjönk ner på en stol långt bak i salen. Efter tappert kämpande i en halvtimma där jag försökte hålla ögonen öppna och förstå vad läraren sa, somnade jag vackert in till hans monotona röst. Första gången i mitt liv jag somnar på riktigt på en lektion...men oh så skönt det var! 



Min mamma skrattade gott åt de låga cykelsadlarna och ville gärna se en bild på det, här får du det. Det här är Julia, en freshman i simlaget, ser inte särskilt bekvämt ut.






Kommentarer
Postat av: mamma

Och varför är cykelsadlarna så låga? Finns det någon logisk förklaring?

2009-02-04 @ 17:32:35
Postat av: Victoria

Mamma det är USA där är det inte logiskt:P

2009-02-05 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0