tom brevlåda...

Det enda jag får i brevlådan är reklam (antalet reklamblad i USA är 10 dubblat jämfört med i Sverige) och en massa papper från mitt internetbolag (som jag bara har haft problem med sedan jag flyttade in här, vi har bott här i tre månader och har fortfarande inte ett ordentligt abonemang) Det är alltså inte särskilt roligt att gå till brevlådan längre.

såå det skulle vara jätte kul och glädja mig väldigt mycket om det damp ner ett brev från någon där hemma någon gång =) jag tänkte att ni kanske har glömt min adress så här får ni den igen:

E. University Drive apt. 203
1975 Tempe, Arizona
USA



Kommentarer
Postat av: Erica -

Sötig blogg hade du, ja :)

2009-02-26 @ 05:28:21
URL: http://digrind.blogg.se/
Postat av: Frejda

hej finur! måste först bara säga att va fin din blogg är, nya bilder där uppe :) i feel honored <3

och va bra att du la upp din adress igen, den kan nog komma till nytta... ;) PUSS vad jag saknar dig!

2009-03-04 @ 15:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0