Valentine's day upp över öronen


 


Glad annandag alla hjärtansdag på er! (citat av José Egana)





Här har de tagit i och fixats inför alla hjärtans dag så att de nästan spricker! Det är proppfullt med ballonger och blommor i mataffärerna, klädaffärer har Valentine's sale och de finns till och med Matprogram på TV tillägnat alla hjärtans dag!?

Min hjärtedag bestod av årets sista dualmeet i 25 METERS bassäng mot University of Arizona. De har ett grymt lag med en hel hög med OS simmare och National champions så vi hade inte så mycket att komma med mot dem. Jag blev islängd på 100bröstsim lite snabbt utan direkt förvarning och fick simma utom tävlan. Simmade rätt bra och fick iallafall ett tävlingslopp i kroppen, alltid bra. Kändes helskumt att simma i 25metersbana igen nu när man äntligen lärt sig hur långt 25 yards är (det är va de tävlar i här) Tävlingen gick utomhus och solen hade tagit rätt bra på oss allihopa vilket visade sig genom knallröda ansikten och Glasögonbränna på de flesta.

Vi som inte skulle gå på romantiska middagar på kvällen gick på bio och åt middag ihop, det var mysigt så jag hade en bra hjärtedag!



Om tre veckor är det spring break och min kära mor kommer hit och hälsar på!! ska bli otroligt roligt, Can't wait!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0