Det gar ganska bra nu

Hemma fran Long beach, havet och Californien. Skolan har borjat och vagarna ar fulla med bilar och jag maste kryssa mellan alla manniskor pa min cykel nar jag ska nagonstans pa Campus. Jag tycker det ska bli ganska kul att satta igang med skolan igen och testa alla nya klasser jag har. (denna motivation for skolan haller val i sig si sa dar en vecka eller tva kanske)

Tavlingen i long beach gick bra! 200brost gick inte sa bra, fick en kallsup efter 100m och holl pa att do av syrebrist de efterfoljande 15m sa det blev inget bra slutreslutat pa det. Daremot fick ja en fin fin revanch pa 100brost. 59.96, Forsta gangen under minuten och jag slog mitt eget svenska rekord. kul!!

Igar tilltradde Barack Obama som president vilket jag inte tror att nagon i varlden har missat. Folk i Arizona ar valdigt hoppfulla och tror mycket Obama. Jag stod i cafeterian i skolan och tittade nar han nervost tappade bort sig under presidenteden. Det var helt proppfullt med folk som ville fa en plats och titta pa nagon av TV apparaterna och nar de meddelades att Obama nu anses som Amerikas President borjade alla jubla! Det var ratt haftigt att se faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Hanna Jaltner

GRATTIS till det nya Svenska rekordet!! Jattebra tid!

Du kommer bli tuff nasta ar nar du far tavla for skolan da far de minsann se upp!



Lycka till pa dina andra tavlingar och kasnke syns vi nasta ar nar du avlar for laget om ni kommer till Berkeley!

2009-01-23 @ 02:25:44
Postat av: liz

Grattis till rekordet Rebecca! jäteskoj! nu ska jag berätta vad jag har hört: Obama tappade faktiskt inte bort sig utan han som läste löftena först sa dem fel så Obama visste inte om han skulle följa honom eller säga löftena som de egentligen var. Dock fick han svära eden igen på kvällen :-), intressant va? :-P

2009-01-24 @ 20:30:45
URL: http://lizmhansson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jo, Liz ja fick höra det också sen efter att jag skrivit detta. men när ja hörde det så trodde jag att han var nervös. Så obama, ja ber om ursäkt för att ja trodde du va nervig det var kanske den andra killen som var väldigt nervös istället.

2009-01-24 @ 23:32:24
Postat av: Morin

Grattis Beccie! kul att det gick så bra :) du får ta o lägga upp en bild på hur campuset ser ut med alla mäniskor.

hoppas allt fortsätter great, xoxo

2009-01-29 @ 12:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0