Dopingtestad

Igår när vi precis börjat träningen dök det upp två människor från FINA (internationella simförbundet) som ville dopingtesta mig, Trots att jag vet att jag inte stoppat i mig något man inte får så började jag ändå rannsaka mitt minne på vad jag egentligen ätit och druckit den senaste veckan. Eftersom vi precis börjat träningen ( som varar i tre timmar) plus att jag inte kände för att gå på toa, så fick de stackars FINA människorna sitta och vänta i två och en halv timma. Jag fick lite dåligt samvete, men jag antar att de är vana och de fick ju iallafall sitta och glassa lite i solen.

Jag vågar knappt äta någon medicin eller ta någon nässpray alls här borta för jag har ingen aning om vad som finns i det. Hemma vet jag vad som är okej och inte. Jag kollar alltid på varenda medicinsk grej jag stoppar i mig om det är några konstigheter i, lite småjobbigt men det är det värt.
Jag kanske får lära mig "röda listan" utantill eller något för att göra det hela lite enklare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0