Long beach

Äntligen ska ja få tävla igen! JAg tävlar bara några få tävlingar i år så det gäller att ta vara på tillfällena jag får. Just nu sitter jag på ett hotellrum i Long Beach California. Poolen som vi ska tävla i ligger bokstavligt talat PÅ stranden! Så idag efter att jag simmat in lite gick jag ut och satte mig på stranden. Det var perfekt värme så att det hettade i skinnet men jag kunde fortfarande sitta i shorts och linne utan att bli för varm. Det var månadens "guldstund" tror jag. Jag har inte sett havet på över 6 månader och det var så otroligt skönt att bara sitta där.

   
Inte så tråkigt va?

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Är inte alls avis på dig! är så varmt o skönt i lumpen.. not

puss

2009-01-19 @ 13:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0