Nytt år!

jag trodde att mina tio dagar i Sverige skulle bli fullspäckade och stressiga så att jag skulle komma tillbaka hit och vara helt utmattad. men så blev det inte alls! Jag har haft ett väldigt återhämtande jullov och varit med min familj mer än jga varit på väldigt länge. Återhämtande simmässigt blev det också, vilket verkligen behövdes. Jag var lite lagom trött på simning innan jul men nu är jag på topp igen och tycker det är riktigt kul att träna på hårt!!

För några veckor sedan blev det klart att jag INTE kommer få tävla collegetävlingar i år. Fråga mig inte varför jag jag vet inte exakt, NCAA har så många konstiga regler och bestämmelser som ingen verkar förstå till 100%. Tråkigt är det iallafall men ajg kommer få tävla några FÅ andra tävlingar iallafall. Jag ska till exempel åka till Long beach i Californien om två veckor och det känns inte helt fel det heller. Nu blir det kanske två tre tävlingar på hela våren och det känns lite jämfört med vad man är van vid.

När jag kom tillbaka till Tempe var ELinas mamma och syster här och de hade hunit med att köpa EN SOFFA!!! ÄNTLIGEN har vi något att sitta på! vi har levt utan soffa i nästan ett halvår och det har sett rätt tomt ut i vårt vardagsrum. Jag var som ett barn på julafton när jag såg den! =) De hade också köpt en del anant smått å gott till lägenheten allt från en potatispress till en hushållspappershållare och några tavlor! småsaker man inte tänker på men alltid använder någon gång.



Broadway musikalen "Lejonkungen" kommer till Tempe och jusst nu håller vi på att mixtra med att få biljetter dit. Kan bli en riktig musikal vår för mig, Både  musikalerna Rent och Chicago och Aida (frida, den skulle du allt vilja se tror jag =)) kommer hit i vår =)

Nytt år och vår vilket betyder att det är "ljust, ljusare ,ljusast både i livet och vädret utomhus.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Saknar dig redan honey:) hoppas vi ses snart o njut av den nyinköpta soffan:)

puss

2009-01-06 @ 18:31:31
Postat av: Frejda

håller me föregående talare...! men guuuuud va avis ja blir på musikalerna!!! lejonkungen har ja velat se i flera år!!! och rent, åh rent :) det är på en riktig musikalscen den gör sig bäst! you have to tell me all about them after, capish?! ;)

puss

2009-01-06 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0