världens längsta träningspass


Första veckan av hård träning är äntligen över! För varje dag som gått har jag blvit segare och segare och legat djupare och djupare i vattnet idag kändes det som att jag bokstavligt talat låg på botten och krälade fram. Efter denna mardrömsvecka skulle vi avsluta med en "rolig" dag.

7-9 mjölksyra träning
9-10 bålstabilitetsträning
10-12 Lagtävling som bestod av att vi skulle få ledtrådar och ta oss still ställen runt på campus. Tävlinginriktade som vi är ville vi alla vinna så självklart sprang vårt lag runt hela tiden!? Och självklart var stationerna vi skulle till på fem olika sidor av campus så vi fick springa fram och tillbaka över hela området. ASU Campus är stort!. En station låg uppe på 
ett Berg som ligger precis brevid poolen, så det var bara att klättra.
Efter denna springpärs hade vi tränat i ungefär 5 timmar!? Gissade vem som stupade i säng när hon kom hem?

 
Utsikten var iallafall fin uppifrån berget. Hade varit kul om man hade hunnit njuta lite av den när man ändå tagit sig ända upp. Men jag tog lite kort i förbifarten för jag lär ju inte klättra upp där i närmsta taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0