100m bröst

Japp, första loppet avklarat. 1.08.92 det är personligt rekord med 4 tiondelar så det var bra. Jag är inte helt nöjd med loppet och placeringen dock. Första 50 var riktigt bra så det bådar gott inför min favoritdistand på lördag. Men pers och under 1.09 är inte att klaga på, det var på tiden att få till ett ordentligt pers på 100 bröst i långbana.

Förra gången det var långbane VM blev jag 12a på 100bröstsim. I år simmar jag rätt mycket fortare och blir 28a. Ingen höjdare för min del, helt sjukt vilken utveckling det varit.




Becca in action på 100 bröst
foto från simma.nu




VI har fått handskar till dräktpåklädningen - bra påhitt! räddar både knogar och dräkter




Kommentarer
Postat av: victoria

Bra jobbat! Kör hårt på lördag!

2009-07-27 @ 16:53:59
URL: http://ejder.blogg.se/
Postat av: Elin

finns mycket att säga efter att ha läst igen ganska många inlägg pga utebliven läsning på ett tag...

jag nöjer mig med:

- sjuk utveckling!

- du är grym!

- tack å lov att du inte är mode- bloggare, dräkterna som det skrivs omåttligt om är grymt fula!

2009-07-28 @ 21:01:08
Postat av: Jonna

ja du sånna vantar skulle vi ha haft i belgrad:)

Grattis till perset!! Och Lycka Till på lördag! Jag håller tummarna för dig!! :)

2009-07-29 @ 20:14:17
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0