Universiaden i Belgrad

Efter ett par dagar hemma i Vallentuna åkte jag viadre på min tävlingturné för sommaren - Universiaden, några dagar senare än de andra men fint folk kommer sent eller hur.

Universiaden är som ett litet OS för Universitetsstuderande. VI bor i en Universiad by med massa olika idrottare och äter i en stoor matsal. Jag var med för två år sedan då det var i Bangkok, det var bland de roligaste tävlingarna jag varit på.

Tydligen har simhallen genomgått en snabbrenovering men jag tror att toaletterna glömdes bort för där finns varken papper, sittring eller lås på dörren...Ingen höjdare om man behöver springa och nervöskissa innan loppen.




Jag, jennie och Jonna på läktaren

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket universitet är jennie på?

2009-07-11 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0