Framme och vid liv

Efter en fruktansvärt tidig morron, skumpigt propellerplan och en vansinnesfärd på italienska motorvägar där jag lite skrämt sneglade på hastighetsmätaren,är jag nu framme hos resten av Landslaget som är på träningsläger vid Gardasjön i Italien.
Här går det ingen nöd på någon. Jag har varit här i sex timmar och redan hunnit äta tre gånger!!!  Stressigt lär jag inte heller få det. Vila, äta, träna, äta, sova, äta, träna. det är vad jag kommer sysselsätta mig med det närmaste dagarna, det ska inte vara allt för jobbigt =)

om 10 dagar börjar VM i Rom!! hjälp vad fort denna sommar går!!

Vi blev vänligt välkomnade i simhallen med denna banderoll...ja det blev ju nästan rätt iallafall.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0