Roma

Nu är vi äntligen framme i Rom!! VI lämnade mozarellabollarna och den halvmeter-i-Diameter stora parmesanosten i Descenzano och har bytt ner oss lite i matväg men bytt upp oss i spänningsväg. Vi har testsimmat tävlingbassängen, eller jag kan inte kalla det simma, jag lyckades välja tidpunkten då resten av världen också skulle simma in så det blev inte så mycket gjort i den bassängen. Jag förflyttade mig istället (efter att ha gått vilse i alla möjliga gångar under läktarna) till avbadningsbassängen där jag hamnade på samma bana som Ugandierna igen (som jag gjorde på Universiaden) mer plats men istället slalom simning.

Det är kul att se så mycket folk från så många olika länder överallt. Island, Singapore, Tanzania, USA, Saint Lucia, jungfruöarna, papa nya guinea och japan bland annat.


Internet är lite halvkrassligt här så ni får vara tålmodiga med uppdateringar, men de kommer.

Någon frågade om de är någon annan VM simmare som bloggar under VM. Än så länge kan jag tipsa om martinagranstrom.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0