SM i linköping 2

fyra av fem dagar avklarade på Sm i linköping.

2 SM guld -  ett på 50bröst och ett på 100bröst! Vilket betyder att jag nu tagit mitt 10e SM guld! Plus ett personligt rekord på 100meter. Det var allt annat än väntat och verkligen på tiden. Jag har inte persat på 100bröstsim på över två år. så ni kan tänka er att jag är riktigt glad jusst nu!

Ett SM i simning utan regn det finns inte. Av alla de SM jag varit med på är det bara ett enda som de varit sol under hela tävlingen.

Nu ska jag ut en sväng på stan och umgås lite med några gamla kära simmarvänner som kommit hit ner till SM. Men imorrn är det upp igen och simma Medley lagkappen. Vi har defintivt ett dreamteam i den grenen.

Ryggsim -Lovisa Ericsson som vunnit SM på rygg
Bröstsim - Becca som precis vann 100bröstsim
Fjäril - Therese alshammar - slog det svenska rekordet på 100fjäril idag
Frisim - Michelle Coleman - Junior SM medalj på frisim

Kan ju knappast bli bättre, så ser verkligen fram emot laget imorrn!!

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS!!!

Toppen- SM både för dig och för Täby. Lycka till i kvällens medley-final!!

2009-07-05 @ 13:52:36
Postat av: Victoria

Du är bäst! och det har du bevisat

2009-07-07 @ 20:06:08
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0