trasig dräkt IGEN

Näe, nu är jag så trött på simdräkter så det är helt sjukt!! jag testar en hela tiden för att få den mjukare och lite större. Träningsvärk i underarmarna, ömma fingertoppar och trasiga knogar! Alldeles nyss testade jag en helt ny dräkt och då är det såklart super tajt och svettigt att kränga på sig den...allt gick bra jag fick på den med tejpade fingrar, blötte ner den i duschen för jag orkade inte gå ut till hotellpoolen igen, stretchade lite och skulle sen ta av mig den. Men då tog de stopp. En sån enkel grej som att jag råkar trycka ut tummen i ena sidan och allt jobb med  blod och svett förgäves!!! Ett hål, stort som en femkrona syns nu tydligt på högra höften. AAHH!! frustration, irritation och uppgivenhet är det enda man känner.....Dräkt nummer två ska på om en halvtimma då jag ska testa att simma i den på träningen...håll tummarna för att den håller under hela VM...chansen att den går sönder är överhängande...

Kommentarer
Postat av: mamma

Verkar inte klokt med sådana dräkter. Måste bli himla dyrt för sponsorerna och även en dålig affär reklammässigt när simmarna är helt slut INNAN loppet av att ha klätt på sig!!! Men vi håller alla tummar för Sverige. Har ni gummihandskar på er när ni klär på er? Har hört att det ska vara bra.

2009-07-23 @ 06:11:33
Postat av: läsare

Hur många dräkter får ni var?

2009-07-23 @ 21:28:06
Postat av: Viccan

Vilja, våld och vaselin

2009-07-24 @ 14:47:08
URL: http://ejder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0